Plans de manteniment

Contracti el seu propi departament d'informàtica

Sens dubte, els manteniments informàtics són la millor elecció perquè el seu sistema informàtic i de comunicacions funcioni sempre correctament.

Les empreses que utilitzen serveis externs estalvien importants costos en empleats i formació, i a més obtenen la seguretat de confiar aquesta tasca a experts.

Un manteniment implica una relació contínua entre Solucions Informàtiques Catalunya S.L. i els seus clients, oferint assessorament professional i personalitzat, que es fa imprescindible a l’hora d’incorporar nous equips o programari, però que també és molt recomanable en el dia a dia, per aprofitar al màxim els recursos existents i revisions periòdiques del sistema informàtic i de comunicacions.

Tipus de plans de manteniment

Quina és la diferència entre els contractes de manteniment mensuals, els bons d’hores o no tenir cap pla contractat?

El contracte per bons d’hores ve limitat per les hores d’assistència pactades, es comencen a comptabilitzar en arribar al lloc de l’assistència i en alguns casos segons la situació geogràfica amb el suplement de desplaçament.

Normalment s’utilitzen per a casos esporàdics en el qual es precisa d’un tècnic davant un problema puntual.

Els contractes mensuals, tant si existeix o no una incidència, es realitzen manteniments preventius, es dóna suport continuat a l’empresa i assessorament en àrees tecnològiques.

Com a resum diríem que el contracte per bons d’hores està pensat com una mesura d’estalvi davant possibles avaries puntuals i el contracte mensual per a donar suport preventiu.

Donem suport sense tenir cap pla de manteniment? Si, però donem prioritat sempre als clients amb pla de manteniment o bons d’hores.

El manteniment mensual, per a quins tipus d’empreses/escoles està dirigit?

Si l’empresa/escola no disposa personal qualificat és molt recomanable disposar d’un manteniment informàtic professional.

Com a resum diríem que com més petita sigui l’empresa, més necessari es fa disposar d’un manteniment informàtic:

  • Les avaries i/o incidències són resoltes en menys temps.
  • Les reparacions o configuracions es fan mes durables.
  • S’eviten despeses imprevistes en el pitjor moment.
  • Permet disposar d’un assessorament professional que li permetrà potenciar la seva empresa tant a nivell competitiu com la reducció de despeses.

El manteniment amb contracte per bons d’hores, és aconsellable?

El perfil de clients que sol·liciten el manteniment per bons són usuaris domèstics, despatxos de professionals autònoms o petites empreses amb pocs equips informàtics.

Senten que paguen pel que necessiten en un moment puntual, però sense tenir els avantatges d’un manteniment mensual.

Aquesta pàgina utilitza cookies. Per accedir a la informació detallada de les nostres cookies, visita el següent enllaç:    Mes informació
Privacidad